Re: Jak dostać się do BIOSu w Toshibie Satellite?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 11:59:37 MET

Marcin Michalski wrote:
> Dostałem się do BIOSu przez przytrzymanie ESC przy włączeniu.
> Jednak pokazało się PASSWORD i nie wiem co wpisać.Nigdy nie
> wpisywałem żadnego hasła.
> Da się jakoś obejść to hasło,czy jest jakieś standardowe?

Hasło da się usunąć przy pomocy specjalnego programu. Tyle, że musisz mieć
możliwosć jego uruchomienia, a wnioskuję że z tym może być problem. W
starszych Toshibach hasło można było też usunąć specjalną pętlą zwrotną,
podłączaną do portu LPT. Zwierasz piny: 1-5-10 , 2-11 , 3-17 , 4-12 , 6-16
, 7-13 , 8-14 , 9-15, 18-25, włączasz komputer, wciskasz reset... i już.
Nie wiem tylko, czy metoda ta działa w nowszych Toshibach. W Tecrach i
Satellite klasy Pentium 1 działa, sprawdzone.

k,