Re: Jak dostać się do BIOSu w Toshibie Satellite?

Autor: Marcin Michalski <marmic_at_op.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 10:58:56 MET

Witam
Chodzi mi dokładnie o wybranie napędu żeby sformatować dysk.
Po uruchomieniu komputera pojawia się komunikat
"Brak pliku CTLDR."
Przed nim wyświetla żeby nacisnąć F12 żeby wybrać żródło napędu.
Próbiwałem przytrzymać ESC a potem F1, ale nic się nie dzieje, wciąż
wyświetla napis brak pliku CTLDR.
Pozdrawima
Marcin