LCD Sony: HS74PB(UltraBright) vs. Sony HX73S

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 05:35:34 MET

Witam,
mam dylemat - monitor do wyboru: HS74PB(UltraBright) vs. Sony HX73SKtóry

Do czego będzie slużył monitor:
- filmy (dużo filmów oglądam)
- grafika (photoshop) :)
- internet
- gry (gram mało)

Zależy mi na:
- odwzorowanie kolorów
- stabilność obrazu (praca FRC nie może być widoczna)
- głęboka czerń
- jakość obrazu

Smużenie nie będzie mi przeszkadzało (jeśli będzie w granicach rozsądku)
- mało gram, ale oglądam dużo filmów.

HS74 ma szybę (lepsze kolory), ale podobno seria HX to wyższe modele?

Jeśli te monitory mają kiepskie kolory, który 17" LCD zaspokoi moje
potrzeby w cenie do 2000zł?

--
www.tee9o.prv.pl // konfiguracja QoIP dla USR9105/9106
Tlen.pl: tee9o | JID: teo@chrome.pl | MSN: teo@amit.pl