Re: Problem z dwiema plytami glownymi BX

Autor: Zethon <zethon_at_o2.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 04:17:51 MET

Artur napisal tak:

> glownej powoduje zatrzymanie systemu (bluescreen w XP). Problem ten
> .... a przeciez plyta wedlug producenta
> obsluguje procesory PIII do 866

wg producenta tak, ale zobacz czy napiecie jakie plyta daje na procesor
jest poprawne, bo to glownie o to sie rozchodzi. Plyta powinna wykryc
poprawnie napiecie, jesli zle wykrywa to masz odpowiedz.
PIII450 powinno byc 2V
PIII533 - 2V albo 1,65V (zalezy jaki masz model)

wiesz, acorp to kiedys lipe robil, nie wiem czy akurat dokladnie te dwie
plyty, ale z doswiadczenia wiem, ze nie byly w pelni dopracowane.

a co do grafy, to przeczytaj uwaznie notke na stronie acorpa o WIN XP z
SP2.

--
Abit IS7-E; P4 2,6C@3,25; SP-94 + Delta AFB;