Re: List otwarty!!!

Autor: lukasz sczygiel <odtad|usenetposts1|wytnijto_at_na_serwerze|tpi.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 00:46:53 MET

Andrea napisał(a):
> Dnia 2005-02-24 00:30 zdekodowano przekaz od: 'wredniak':

> Marketing marketingiem, ale układ SI definiuje wyraźnie że 1G=1000M... I
> w zasadzie nie można producentom zarzucić, że stosują się do tej normy.

Heh to producenci pamieci sa nieunormowani:)
Wiem, wiem. Normy normami ale w informatyce zawsze liczylo sie na
potegach 2 i "od zera" a nie od jedynki.
A marketing sobie na tym troche pouzywal, i nawet uwaza ze jest ten
"pozadniejszy" niz ci pogmatwani inzynierowie co sami wymyslaja uklad SI
a potem go nie uzywaja...

--
Lukasz Sczygiel