Re: Problem z CRT LG F900B

Autor: Pejek27 <paolopaoloWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 00:08:11 MET

> Monitor nowy 19". Problem polega na tym, ze po dokładnym dostrojeniu obrazu
> w miarę upływu czasu obraz sam się delikatnie przekręca. Denerwuje mnie
> ciągłe poprawianie go.
> Samoczynne rozstrojenie jest nieznaczne, ale zauważalne.
>
> Drugim problemem jest brak w OSD korekcji położenia górnej i dolnej krawędzi
> ekranu.
> Z założenia one MUSZĄ być równoległe. A niestety nie są.
> Efektem jest nierównoległość górnej i dolnej krawędzi "czynnej" do "martwej"
> częsci kineskopu co też rzuca się w oczy.
>
> Reklamować? Przyzwyczaić się.

> [...]
Mam F900P i troszeczkę życzeń do geometrii obrazu (niestety, przy zakupie nie
rzuciło mi się to w oczy, dopiero przy pracy z programami, których najczęściej
używam - ciężko przekonywać sprzedawcę by instalował illustratora u siebie:D).
W serwisie pan pokazał mi książkę serwisową z szergiem tolerowanych odchyleń
przy różnego rodzaju opcjach monitora. Wyciągnął co mógł ale zasugerował kupno
monitora z przedziału cenowego 3-4 razy większego niż LG:)
Jestem w sumie zadowolony z pozostałych walorów tego monitora (jak np
odświeżanie rozdzielczość kolory kontrast itp) więc się przyzwyczaiłem. Ale i
tak myślę o kupnie czegoś lepszego:)
Pozdrawiam:)
Pejek27