SB Audigy 2 ZS (lekki OT)

Autor: Madz <klasac1_wywaltojesliniespam__at_pnet.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 19:38:41 MET

Witam wszystkich.
Na wstepie prosze wybaczyc lekki OT, ale mimo wszystko to grupa sprzetowa,
wiec tylko lekki OT ;). Od paru dni sie mecze z karta SB Audigy 2 ZS OEM i
nie potrafie sobie poradzic. Szukalem na googlach i niestety nie znalazlem
nigdzie nic na temat podobnych objawow. Otoz mam owa karte podlaczona do
komputera przez SP-DIF do amplitunera. I niestety nie chce mi dzialac
dzwiek 5.1 (nawet w tescie createvie slychac tylko ze dzialaja przednie
glosniki - lewy i prawy). Mam ustawione w mixerze 5.1 i jesli o ustawiena
chodzi to w 99% jest wszystko w porzadku. Gdy polacze to wszystko
analogowymi kablami to wszystko dziala. Wczesniej mialem dokladnie w taki
sam sposob podpiete wszystko do zintegrowanego Sound Storma (przez SP-DIF)
- i wtedy wszystko dzialalo bez najmniejszych problemow. Ma ktos jakis
pomysl co moze byc przyczyna problemu?

Bylbym wdzieczny za rady.
m.