Problem ze sprzetem ?

Autor: caleb <c-a-l-e-bNOSPAMNOFANTNIJILESIEDA_at_TOTEZWYPIEPRZtlen.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 18:53:05 MET

Mam problem z odtwarzaniem filmów na kompie. Sprawdzałem już różne
konfiguracje softtwerowe (linux-MoveX2, win me i xp oraz rozne kodeki),
filmy skaczą niezależnie od ich jakości i rozdzielczości.
Sprzęt to:
cel 600/66, 224 RAM, stara płyta BX'owa, TNT2 M64. Slaby bo slaby, ale
oglądałem juz filmy na gorszych zestawach, wiec podejrzewam ze cos nie
działa jak trzeba.
Co może być zepsute? Może ram, ale robiłem mu testy i błędów nie było.
 Ma ktoś jakieś pomysły ?

Pozdrawiam
Grzegorz