upalone tv-out?

Autor: <grvby_usun_to_at_wp.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 18:24:57 MET

przez pół roku miałem podpięty komp do tv
tv thompson jakiś tani 29 cali 50hz
do tego najpierw był gainward nv4440
teraz jest gigabyte 9550
kabel s-vhs-eurozłącze

obraz w każdym wypadku był brzytwa - dawało się spoko czytać dokumenty worda

było dobrze ale już nie jest
zachciało mi się zgrać film na wideo

pomieszałem kabelkami i coś się zrobiło
1. naj[pierw po ponownym montażu jak było obraz latał, telepał się i był
okropnie przebarwiony
2. wziąłem drugi - inny kabel, ale nie wiem czy taki sam bo po prostu
wyjście jak z karty + euro i po podpięcu drugiegho kabla nic - najpierw
czarno a potem no signal pokazał tv

i teraz nie wiem co jest

wygląda jakby upaliło się tv-out w karcie, ale jakoś tak dziwnie, stopniowo?

eurozłącze działa bo podpiąłem pod nie wideo i obraz jest super, tyle że
wideo ma wyjście zwykłe i nie ma opcji svhs, ale jakby eurozłącze w tv
zapadło to chyba całkiem a nie selektywnie, że odtważa zwykłe avi a odrzuca
svhs?

Może mnie ktoś oświecić?

A, Karta śmiga sama w sobei jak niegdyś

po awarii zadałęm jej 3dmarka 2003 i wynik jak zawsze 2900
podkęciłem potem atitool i wyszło 3500 więc reszta karty działa ok

grvby