Padł monitor, a co z dzwiekiem?

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 17:46:49 MET

Witam, ostatnio padł mi monitor, pozyczyłem sobie od kumpla inny, troszke
starszy, lecz po wymianie monitora niemam dzwięku?! Karta muzyczna sprawna,
głośniki sprawne, głośnosć na full, wszystko powłaczane, żadnych błędów,
głośniki podłączone do własciwego wejścia. Sprawdzałem to wszystko po 10
razy i już kompletnie niemam zielonego pojecia czemu niemam dzwieku w
głośnikach po tym jak siadł mi monitor i wymieniłem go na inny?!

--
[ Pozdrawiam Wilczek | gadu-gadu: 764081 | Windows XP Professional ]
[ Asus CUSL2 + Celeron Coppermine 1000MHz + 384MB SDRAM ]