Re: Czy słaby zasilacz może powodować crash?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 17:30:53 MET

Jacek Maciejewski wrote:
> Odkurz komp, sprawdź wiatraki, zainstaluj speedfana i obejrzyj
> temperatury, itd. A tych pożal się boże doradców od zasilaczy olej
> równo.

Używasz K7S5A... powinieneś wiedzieć, jaki wpływ na konfigurację potrafi
mieć zasilacz. Mój ECS po miesiącach poprawnej pracy zaczął się wieszać
gdy komputer generował grafikę 3D. Sytuację zmieniła dopiero zmiana
zasilacza z Codegena (który z początku spisywał się nieźle) na HuntKey'a -
sprzęt zmienił się nie do poznania, zniknęły BSOD-y i przypadkowe zwisy
czy resety.

k,