Re: prąd

Autor: adam <mrzafka_at_wp.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 17:26:47 MET

> bardzo ciekawa sprawa.... napisz co to za konfiguracja (jakie
> podzespoły) jaki monitor i czym podłączony (DVI?)...

Nie. Ja sprawdzałem już zupełnie inny komputer i inny monitor. Problem jest
jakby rzadziej i nieco inaczej się objawia, ale generalnie jest ciągle. Może
dlatego, że to starszy komp. Po prostu coś jest z zasilaniem.

> duze wahania napiecia w gnizadku powoduja bledy w przetwarzaniu obrazu....

O właśnie, może to. Tylko zastanawia mnie następująca rzecz - dlaczego,
skoro wszystkie urządzenia w biurze są podłączone i działają normalnie
(nawet to co się tu waliło, przestawione w inne miejsce chodzi o.k.), a
przecież linia elektr. jest ta sama - tylko inne gniazdko, kilka metrów
dalej. Więc jak to się dzieje?

a.d.w.