kabel & HD15 - Jak ??

Autor: [M]°[A]°[N]°[i] <mani_at_[nospam>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 16:02:30 MET

Witam serdecznie

    Znajomy ma taki problem, a mianowicie posiada monitor VOBIS [HIGHSCREEN]
DL-1455M z tym ze bez wtyczki HD15 do karty graficznej (czyli posiada
monitor z kabelm wez wtyczki). Wtyczke kupil jendak nie wie ktory kabelek do
ktorego pinu przylutowac - niestety nie ma zadnej spcyfikacji i jest w
kropce:( Z tego co mi mowil to kabel jest 7-zylowy :
- 3 grube zyly : szary, czerwony i niebieski
- 4 cienkie : czarny, bialy ,brazowy i zolty

Stad pytanie - czy ktos moze mi pomoc z tym problemem??

Z gory dziekuje i pozdrawiam :)