dysk gubi startowe pliki windowsa

Autor: wrotek <webtrust_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 15:58:13 MET

Mam pytanko co do ktorego nie jestem pewien czy jest

sprzetowe czy softwareowe. Moja dziewczyna ma kompiutra

na plycie Soltek SL-75KAV (dwa hdd maxtor 40gb ata100/seagate 17 ata66)

Mniej wiecej raz na miesiac wyskakuje takie cos (bez info jakiego pliku
brakuje)

Nie można uruchomić systemu Windows , ponieważ następujący plik nie został
znaleziony lub jest uszkodzony:\WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM

myslalem, ze to moze cos z dyskiem wiec postawilismy system

na drugim ale tam tez gubi te pliki startowe i windows idzie sie gwizdac.

Mam w zwiazku z tym pytanie czy istnieja jakies znane problemy np.

z ta plyta glowna (SL 75KAV - najnowszy bios), ktore moga skutkowac

takimi efektami ? czy ktos moglby mnie naprowadzic na to co to moze

byc za przyczyna ?