Różne złącza PCI ??

Autor: Jajcarz <jajcarzd1_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 13:20:36 MET

Witam.

Mam takie pytanie. Posiadam kartę sieciową, która jest wpinana w złącze PCI.
Karta ta posiada z przodu i z tyłu przerwę w pinach. Chyba około
trzydziestego pinu z lewej i prawej strony. Mam starszą kartę która posiada
tylko jedno wycięcie po przeciwnej stronie od śledzia. A problem w tym że
mam starszy komputer ktory mi nie wykrywa własnie tej sieciówki, po włożeniu
jej do nowszego kompa karta jest wykrywana. Tą starszą sieciówkę która ma
tylko jedno wycięcie ten stary komputer wykrywa. W specyfikacji tej kart
jest zaznaczone że ma pracowac na złączu PCI ver 2.2 napięcie 3.3 V. Ale
sprawdzałem programem Sisoft Sandra i w tym nowszym kompie ukazuje mi sie
info że PCI to wersja 2.1 a na niej ta sieciówka z oboma wycięciami działa.

Nie wiem w czym może tkwić problem
Czym sie różnią karty które mają jedno wycięcie po przeciwległej stronie do
śledzia od tych które mają jeszcze to dodatkowe po stronie bliższej
śledziowi ?

Dzięki pozdro.