Re: Wymiana dysku...

Autor: jbart <jjjbart_at_gazeta.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 12:55:13 MET

Ja polecam samsunga mam pol roku i na razie smiga - wymienilem po padzie
ibm-hitachi (straszne problemy z gwarancja - czas oczkiwania, wciskanie ze
wszystko bylo ok, chociaz ich program pokazywal cos innego, wymiany na
serwisowany itp, dlatego odradzam ), ,wczesniej maxtor - padl po13mies,gwar.
na 12 :-(,
Co do WD to mam mieszane uczucia, niby chodzi ok, ale co jakis czas jakies
problemy z odczytem na poczatku z zalozeniem partycji, moze trefny
egzemplarz - ale nie chce pasc ;-) Ma na to jeszcze ponad 2 lata ;-)

Pozdr Jarek