Dyski zewn. USB/FireWire - są jakieś duże różnice?

Autor: Pete <escape2music_at_hotmail.com>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 10:45:28 MET

Witam,

Możecie rzucić linkiem do jakichś zestawień porównawczych dysków
zewnętrznych? Czy może generalnie wszystkie te bardziej renomowane
(Seagate, WD, Maxtor) są raczej porównywalne jeśli chodzi o niezawodność i
faktyczną szybkość? Różnice pomiędzy USB a FireWire oczywiście znam.

Interesuje mnie np. ten:
http://www.agito.pl/index.php?pid=10682&cid=83&p=5

Ma ktoś może? Ma on jakieś wady, z powodu których powinienem go unikać?

A w ogóle to szukałem takiego HDD w wersji NAS, czyli do bezpośredniego
podpięcia kablem ethernetowym do sieci domowej, żeby wszystkie kompy mogły z
niego korzystać. Ale nie mogę u nas nic znaleźć. Macie może jakieś
namiary?

Dziękuję bardzo i pozdrawiam,

Pete