Re: Kto robi dobre floppy 1,44?

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 09:49:59 MET

Zobaczcie co napisał MPer w manuskrypcie
news:cvhf9q$po3$1@news.onet.pl !
> Własnie chyba kupię używany, nowe mają strasznie wywindowane ceny
> detaliczne (39-45 zł) (w hurtowni 17 zł netto, ale nie chce mi
> się tam już jechać za taką pierdołką) . A propos - w moim
> domowym komputerze też mam "przechodniego" 6 -letniego mitsumi i
> jest super , ale jakoś nie widzę tej marki w sklepach we
> Wrocławiu ( jeśli chodzi o nowe) pozdrawiam
> mp
Nie wiem jak we Wrocławiu z dostępnością, ale na weekendowej giełdzie
w wawie takie starocie chodzą po 5 zeta i ludzie to całymi kartonami
zwożą (tyle że bez gwarancji, że zadziała).

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**