Re: LADA vs RECORD

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 08:17:49 MET

Użytkownik "kawiarz" <zkawa@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cvg6rk$qul$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "kamtzu" <kamtzu@WYTNIJ.tlen.pl> napisał w wiadomości

> ale jak zlikwiduje zbiornik z wodą i dam mniej wydajna chlodnice to
> moze
> podskoczyc wiecej niz do 60:(

Ja mam układ całkowicie zamknięty i temperatury takie same jak ty i
zbiornik wody nic nie daje do obniżenia temperatury, poprostu masz
więcej cieczy, która wolno się nagrzewa.

Ps. Jak zaczynasz jeden wątek, to się go trzymaj, a nie rozpoczynasz
nowy. OK?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
STOP PATENTOM http://patenty.komada.org/index.php