Re: NTG ale pewnie ktos mi doradzi (gwarancja serwis)

Autor: Zazula <zazula_at_WYTNIJTOop.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 07:35:27 MET

lukasz sczygiel wrote:
> Jesli tak to czy w liscie ktore wystosuje do tego komisu pisac
> coswiecej poza suchymi przepisami?
> Czy moze jednak nadmienic ze do serwisu mam 25km i odwiedzilem go juz
> 8-9 razy co daje w sumie prawie 500km?
> Czy nadmieniac ze wykazalem anielska cierpliwosc a mimo to laptopy
> zdychaja i wymienianie ich co miesiac jest mi "nie po drodze"?
> Nie wspominajac o bezpieczenstwie danych i spadku produktywnosci (bo
> laptok sobie w serwisie lezy)

Zdecydowanie powinienes skontaktowac sie z Federacja Konsumentow w swoim
miescie albo regionie, adresy ich klubow sa tutaj
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/. Na stronie jest wiele do
poczytania. Ale sprawdz najpierw telefonicznie czy adres lub godziny przyjec
sie zgadzaja, bo w moim przypadku tak nie bylo [Rzeszow] i przyszlam do nich
w dzien, w ktorym nie pracowali.

--
Pozdrawiam
Zazula