Re: Procesory AMD -pytanie

Autor: Zethon <zethon_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 00:10:07 MET

Artur Jabłoński napisal tak:

> Jednak mam pytanie czym się różnią Athlony 64 z rdzeniami Winchester i
> Newcastle oraz ClawHammer i czego nowego można spodziewać się od AMD?
>
> Interesuje mnie Socket 939

winchester to procesor ktory najmniej pozera mocy, najmniej sie grzeje i
jest chyba z nich najlepszym wyborem, dobrze sie tez podkreca.
mam qmpla ktory jest zakochany w amd od samego poczatku i zna sie na
sprzecie jak malo kto, kupil plyte MSI i a64 3200 winchestera. Powiem Ci ze
oplacalo sie wydac wtedy na niego 850zl

--
Abit IS7-E; P4 2,6C@3,25; SP-94 + Delta AFB;