Epox - pomiar temp. CPU i obrotów CPU fan

Autor: Claude <klszczepa_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 00:06:40 MET

Witam,

Mam małe pytanko co może być przyczyną tego, iż po włączeniu kompa bios
pokazuje temperaturę CPU ok. 70'C, systemu ok 30'C, obroty CPU fan 0
obr, wartości te wydają się nie zmieniać - są zamrożone. Co któreś
włączenie komputera zdarza się tak, że bios pokazuje rzeczywiste
mierzone wartości np: temp. CPU ok 40'C +/- 2'C, obroty CPU fan ok.
2000. Nie ochodzi mi tutaj o konkretne wartości pomiarów, ale o fakt
braku (w pierwszym opisanym przypadku) pomiaru - stała temperatura.
Komputer wydaje się bezwzględu na opisane sytuacje pracować stabilnie.

Wspomniana płyta to Epox 8VTAI, procek to Athlon 2500+ Barton.
Bios update z 11/10/2004.

Czy ktoś spoktał się z Was z takimi objawami? Co może być tego przyczyną?

Pozdrawiam,
Claude