Re: Jaki soft do sprawdzenia martwych pixeli LCD ?

Autor: lukasz sczygiel <odtad|usenetposts1|wytnijto_at_na_serwerze|gazeta.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 00:02:09 MET

Brzezi napisał(a):

> wypelniasz rysunek kolejnymi skladowymi podstawowymi kolorami, robisz
> fullscreen i ogladasz..., wsumie ma to nawet wiecej mozliwosci niz jakies
> progrmiki do testowania...

No nie powiedzialbym ze wiecej...
No jest za free.
Sama idea jest w 100% przenaszalna i dziala nawet w c64 :) (o ile da sie
LCD podpiac)
Najlepiej jest sobie naszykowac 5 obrazkow w rozdzielczosci natywnej LCD.
Czerwony, zielony, niebieski , bialy i czarny.
Na upartego (choc nie wiem po co) to mozna dorobic zolty (czerwony z
zielonym) fioletowy (czerwony i niebieski) i seledynowy (niebieski z
zielonym)
I tu uwaga!
Takie obrazki wyswietlac na fullscreenie (w irfanview - enter) przy
palecie kolorow ustawionej na 24 lub 32 bity.
W innych rozdzielkach albo glebokosciach moga (nie musza) dziac sie
cyrki (jeden pixel jasniejszy drugi ciemniejszy) spowodowane praca karty
graf albo monitora (co nie znaczy ze jest to sprzet dzialajacy
nieprawidlowo)
Do "badania" dobrze jest miec lupe.
Ale IMO po co?
Nie lepiej jest po prostu uzywac i jak bedzie dzialac na nerwy to
reklamowac a jak nie to miec zdrowa watrobe?

--
Lukasz Sczygiel