zmiana mnożnika

Autor: Arkadiusz Ryćkowski <chwilowo_at_nie.posiadam>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 22:59:10 MET

Mam ecs k7vza 3.0 i xp 2000 mobile. Startuje mi jako 6x133=800

1. czy można w jakiś sposób zmienić default'owy mnożnik przy starcie.
Mam dość starty bios, może w nowszym można ?
2. czym zmienić mnożnik pod windą
cbid - jakaś trefna wersja, błedy przy rozpakowaniu
cpumsr - mrozi system po zmianie

3. mam też pentagram 80c alcu. Jak ustawie obroty to min to nie startuje
i płytka robi z miejsca shutdown. Jeszcze bliżej nie wnikałem w problem

P. Arek