Re: wymiana karty z ATI na ATI

Autor: Andre <andre_cut_hull_at_poczta_cut_.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 21:43:22 MET

Dnia 2005-02-22 "0x0" napisal:

> swieta racja - ja bym kolegi posłuchal :)

za pozno Panowie... karte kupilem juz tydzien temu a teraz do mnie
przyszla i zapytalem... faktycznie skoku ogormnego nie ma ale po
pierwsze mnie nie stac na nic lepszego a po drugie z zalozenia (bo
oczywiscie mozna by dozbierac) nie chce wydac na grafike wiecej niz
450zl (bo tyle wlasnie dalem i to z VGA Silencerem). moj komp sluzy
glownie do grafiki, animacji, tworzenia i ogladania filmow. tylko
czasami gram w gry i to tylko w takie perelki jak NFS-U2 czy Mafia :)
(btw czekam juz z utesknieniem na 'mafie' od Electonic Arts) ktore nie
sa super wymagajace w porownaniu np do FarCry.

mimo ze teraz wiem ze moge to i tak nie daje pelnych detali w NFS bo
nie sa az tak super a do tego ja nie lubie jak sie wszystko swieci :)
do tego kompa juz innej grafy nie kupie. jak bede mial pieniazki na
nowego to sie pomysli o czyms porzadniejszym (ale przywiazany jetsem do
ATI)...

--
pozdrawiam
  Andre