Re: [OT] nagrywarka DVD

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 20:03:00 MET

Zeus wrote:
> na co warto zwrócić uwage przy zakupie oprócz podstawowych
> parametrów, jak to w praktyce wygląda z różnymi nośnikami,
> prędkościami itp?

Przyjrzyj się testom w sieci... nic innego nie umiem Ci doradzić. Sam
używam LiteOna, który może nie jest idealny, ale nie sprawia problemów. W
tej chwili kupiłbym pewnie LG, gdyż mam bardzo dobre doświadczenia z
nagrywarkami CD-R tej firmy.
Nośniki - różnie bywa. Niektóre nie nadają się do użytku (Crystal i inne
noname'y), dlatego warto troszkę dołożyć i mieć pewność, że wszystko
będzie ok. Dobre płytki to m.in. Emtec, Platinum (te nowe, 8x - niezwykle
pozytywnie mnie zaskoczyły), TDK... a także niektóre Verbatimy. Prędkość
4x jest wystarczająca (poniżej 18. minut na płytkę), choć przy 8x także
nie ma problemów.

k,