Re: podlaczenie drukarki na zlacze 9 PIN

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 19:50:48 MET

--
pera perapera ? pera pera !
"Filip Ozimek" <filip@mielonka.polbox.pl> wrote in message
news:cvfmvs$k8f$1@inews.gazeta.pl...

> Najprościej 3-żyłowym, Tx, Rx i masa; piny znajdziesz w Hardware book.
> Jesteś pewien, że to nie jest złącze serwisowe i że można drukować na
> tym urządzeniu?
tak mnie zapewnia poprzedni wlasciciel (chyba mu sie nie chce jej wynoscic
na zlom)
no i znalazlem troche informacji na necie, w tym link do sterownikow (nie
dziala):
http://www.printcountry.com/drivers/SHARP_FO_5200_DRIVER_DOWNLOAD.htm
mozesz mi podpowiedziec gdzie znajde schemat takiego kabla ?
sam go nie zrobie ale mam znajomego elektronika ktory mi pomoze...
dzieki
ZOMO