Re: pomoc zjebal mi sie komp:(

Autor: 0x0 <0x0_at_poczta.efem>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 17:59:53 MET

Użytkownik "oizo" <oizo{spam}@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:cvfn8i$m8v$1@inews.gazeta.pl...

> wiesz co - jestes debil.
> Najpierw przychodzisz tu z zapytaniem o pomoc a nastepnie ludzi obrazasz.
>
> P.S. a pisac i tak nie umiesz - tzn piszesz jak 13 letnie dziecko ktore
> formułowac zdań nie umie !!!!

hehe - przeczytalem ten post jakis czas temu - nie bylo jeszcze zadnej
odpowiedzi....
sam musialem sie powstrzymywac i ciekawy bylem, czy ktos "konkretnie"
odpisze - no i widze, ze jednak nie daliscie rady i musieliscie skomentowac
tego, suma sumarum, prostackiego i nieczytelnego posta :)

Macie zdecydowanie racje - ale moze ten biedny koles naprawde ma 13 lat lub
mniej.....jesli jednak nie (czyli jest starszy) to ma powazny problem i moze
te uwagi mu to jakos uzmyslowia......

drogi paWWELu - wyciagnij wnioski z tej krotkiej wymiany zdan, bo jedynny
rodzaj partnerek jakie bedziesz mogl uszczesliwiac swoja niepodwazalna
męskością to będa tlenione blond lale z mięsnego, z całym szacunkiem dla
klasy robotniczej (dla ułatwienia - to nie te, ktore widujesz na MTV czy
Vivie) ;-)

pozdrowka,
0x0