Re: Plyta glowna ASUS CUSL2 i dysk 160GB

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta_at_nie-trawie-spamu.gmail.com>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 17:30:04 MET

Za oknem prószy śnieg, ja siedzę i piję herbatę, a Grzegorz
<grzegorznw@[d]poczta.onet.pl> rzuca na pl.comp.pecet taki tekst:

> Czy aktualizacja biosu pomoze lub czy jest jakis inny sposob na
> odpalenie tego dysku w calosci.

1) Pisz wolniej, to nie GG, ani żadne zawody. Powinno być wszystko
dokładnie...
2) Aktualizacja BIOSu powinna pomóc, ale jakoś nie chce mi się po góglach
grzebać ;-)

--
Pozdrawiam, marcus075
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabber.autocom.pl