Re: Jaka pamiec najlepiej do Celeron 2ghz na chieftecu 9bia?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 16:32:06 MET

Ratanpuri wrote:
> Co lepiej i czy wogole tak mozna:
> 1. Dolozyc 512 sdramu pc 133

Można. Choć to ślepa uliczka.

> 2. Dolozyc 512 DDRamu pc 400

Nie jednocześnie z SDRAMami.

> 4. Wywalic sd ram i wlozyc tylko ddram?

A pewnie. Tyle, że przyrost prędkości również będzie niewielki.

Wąskim gardłem nie musi być pamięć - przy szybkim CPU (zwykłe Celerony są
wolniuteńkie), szybkim, pracującyjm w poprawnym trybie dysku i czystym
systemie z taką ilością pamięci można pracować bardzo komfortowo. Wyczyść
(przeinstaluj?) system, powyłączaj skanowanie w czasie rzeczywistym w
antywirusie, zdefragmentuj dysk, przenieś plik wymiany na inny dysk
fizyczny... powinno być lepiej.

Sam mam w tej chwili Athlona 1700+, płytę ECS, system na dysku 7200, 8MB i
384MB SDRAM i system mi działa jak burza. Np. teraz zgrywam przez sieć
kilkugigowe pliki z prędkością 10MB/s, wypalam DVD z prędkością 8x
(również 10MB/s) i jak widzisz odpisuję Ci na posta. W tle gra Foobar.

k,