Re: 2 wentylatory na zasilaczu

Autor: Friend <universalny_at_wp.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 16:05:30 MET

> Dobrze rozumuję że będzie to miało wpływ na grzanie się pozostałych
> elementów?

Wentylator w zasilaczu ktory poza chłodzeniem zasilacza wyciąga powietrze z obudowy
będzie chodził wolniej więc mniej skutecznie przewietrzy obudowę -> będzie ciut cieplej.

Ja zmodyfikowałem swoj stary zasilacz sziftek 300W i zrobiłem z niego DualFan(DF). Było
trochę cieplej w obudowie ale za to znacznie ciszej.

W tych nowych zasilaczach szifteka ktore mają standardowo DF juz nie ma takiej duzej
roznicy.

GM