Re: ktory sempron (socket a / socket 754)

Autor: Bartas <b.mich_at_op.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 14:37:11 MET

Użytkownik "Mateusz O" <mateo@astercity.net> napisał w wiadomości
news:cvfa6s$2c5u$1@mamut1.aster.pl...

> A co z dual-channel ktorago na 754 nie ma?
> Czy to istotna zmiana w wydajnosci?

Jak ci bardzo zależy na Dual to pozostaje Ci socket 939 (tyle, ze tau
Semprona nie dostaniesz), którego zresztą sam niedawno nabyłem i gorąco
polecam. Ja w tej chwili ma tylko jedną kość pamięci (512 MB) i osobiście na
temat wydajności Ci nic nie powiem. Z tego co wiem to zmiana wydajności jst
zdecydowanie na +.

> I jaki chipset wybrac na plycie? nVidia nForce czy VIA a moze jeszcze
> cos innego?
Jeśli zdecydujesz się na socket A to zdecydowanie nForce jest to najlepszy
chipset dla tej podstawki, przy podstawkach 754 i 939 osiągi mają podobne,
ale ja i tak brałbym nForce (tak tez zrobiłem u siebie)

pozdr