zanik połączenia z netem

Autor: adam <mrzafka_at_wp.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 12:29:22 MET

Co może być powodem tego, że zanika po nieregóralnych odstępach czasu
połączenie z netem. Mamy w firmie połączenie ADSL, i dostajemy się do niego
przez bramę (na jakims linuksowym) serwerze. Po włączeniu kompa mam sieć a
po jakims czasie nie moge wyświetlić już żadnej strony chociaż w sieci
lokalnej mam dostęp do wszystkiego. Przeładowuję kompa i wszystko jest o.k.
Miałem zmienianą jakiś czas temu kartę sieciową (ze zintegrowanej na PCI),
bo tamta nie działała poprawnie. Czy to może mieć jakiś wpływ? Może jest
uszkodzona płyta główna i coś rozwala?
System to win98se.

adam