Sharp FO-5200

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 11:16:21 MET

mam okazje dostac faxo-xero-drukarke Sharp FO-5200 - wiem ze dziala jako
xero
(A4) i jako fax (nie potrzebuje), ale nie zorgryzlem jej jako drukarki -
moze
ktos ma jakies doswiadczenia z takim sprzetem ? - jedyne co znalazlem na
necie (poza paroma tysiacami stron z tonerami do tego xero):

http://www.printcountry.com/drivers/SHARP_FO_5200_DRIVER_DOWNLOAD.htm

nadal nie wiem czy da sie ja podlaczyc do komputera (ma jedno zlacze, male 9
pinowe,
jak te stare joystickowe) i nie mam sterownikow (Win XP/2000) - nie chce mi
sie jej
tachac do domu, jesli jej uruchomienie jako drukarki jest niemozliwe...
BTW - jakim kablem polaczyc ja z komputerem - zwykle drukarkowe mialy
szersze
kilkudziesiecio pinowe zlacza...???

ZOMO

--