Re: czy ma ktoś taki procek, lub moze o tym coś powiedzieć ?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 10:15:45 MET

> ad 1 ) własnie ponoć ma sens wstawianie mobilnych procków do stacjonarnych
> kompów bo mniej sie grzeją, lepiej kręcą.
> ad 2 )
> spalił mi sie procek , więc musze kupić nowy a na maxymalny procek do mojej
> płyty mnie nie stać
> ad 3 )
> MSI 6570

Nie MSI 6570 a raczej MS-6570. Co, czy ja jestem detektyw żebym w
pocie czoła ustalał jaką masz płytę? Już w pierwszym liście
powinieneś przedstawić elegancki link do manuala. Niestety, linki do
Users Manuals i CPU Support na stronie MSI nie działają, więc sam
sobie ustal czy płyta rozpoznaje poprawnie Athlony Mobile.
A dlaczego? Bo jak nie jest im w stanie zaaplikować 1,45V zamiast
1,65 to procek raczej nie będzie pobierał mniejszej mocy (a kasa na
niego pójdzie)
Co do kręcenia - ja uważam że jak ktoś potrzebuje szybszego kompa to
powinien go sobie kupić a nie poganiać procka.

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon1600+, 512MB SDR, GF4MX440, Codegen 300W***