Jak wyczyscic nagrzewnice w srodku??

Autor: kawiarz <zkawa_at_o2.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 10:05:39 MET

Kupilem ostatnio na szrocie nagrzewnice od rekorda i rzeczywiscie rekordowe
ilosci syfu z niej wylalem juz chyba z 10 kg :-(, probowałem juz chyba
wszystkiego lacznie z kwasem fosforowym, octem, kwaskiem cytrynowym, kretem,
cilitem bang bang.

W pewnym momencie myslalem ze to juz ta upragniona chwila i ze syf sie
skonczyl ale wczoraj spadla z krzesla. z zewnatrz nic sie jej nie stalo ino
poszlo kolejne 5 kg syfu i tak za kazdym stuknieciem. Juz nie wiem gdzie to
sie w niej miesci.

Dziekuje za rady bo ja juz wymiekam.

Pozdrawiam
Zkawa