P³yta ATC 6100 + karta PLANET 8313 ??

Autor: Jajcarz <jajcarzd1_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 09:01:40 MET

Witam.

Mam taki ma³y problem. Otó¿ zakupi³em kartê bezprzewodow± PLANET 8313.
Posiadam te¿ kompa z systemem win98SE. Problem w tym ze system wogóle nie
wykrywa tej karty. Obojêtne czy oprogramowanie jest zainstalowane wcze¶niej
czy pó¼niej. W biosie zmienie³m ustawienia co do przejêcia przez system
kontroli nad urz±dzeniami plug and play. Przeinstalowa³em system ponownie
ale nic to nie daje. Karta jest kompatybilna z PCI ver 2.2, nie mam
specyfikacji p³yty ale z tego co wiem to gniazda na tej p³ycie nie nale¿±
raczej do wcze¶niejszej specyfikacji.

Spotka³ kto¶ sie mo¿e z podobnym problemem ?

Bêdê wdziêczny za wszelkie uwagi. Pozdro.