Re: żywotnośc laptopów.

Autor: KaNo <fluor_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 04:50:37 MET

FSC <fscsd@fsc.xgfhd.s.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Skylla" <skylla1@op.pl> napisał w wiadomości
12

> mam cały czas włożoną. Nie zauwazylem obnizenia zywotnosci.

Cudow w przyrodzie nie ma. Po trzech latach bateria bedzie juz daleka od
pierwotnego stanu. Sprawdz przy pomocy pierwszego, lepszego programu
monitorujacego stan baterii. W dobrych laptopach sa zainstalowane programy
zarzadzajace bateria i mozna ustawic po spadku do jakiej wartosci (np. 85%)
bateria bedzie ponownie doladowywana oraz do jakiego poziomu (np. 95%).
Pozdrowienia