Re: !!!!Nowe zasady na pl.comp.pecet - dla nowych użytkowników !!!!

Autor: darek_t <darek_t_at_poczta.fm>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 01:52:18 MET

> Moi mili w zwiąku z tym, iż zaszczyciłem moją obecnością waszą grupę
> pragnałbym poinformować, iż oprócz należytego mi oddania i złożenia hołdu
co
> jest normalne przy takim atorytecie i wiedzy w tej chwili wszelkie sprawy
> należy kierować przede wszystkim do mnie jako grupowego GURU

to mamy mówić przez "Wy" czy jak??

> a dopiero potem
> JA będę przyznawał rację lub polemizował z resztą plebsu - więc najpierw
> ustalmy zasady - ktoś zadaje pytanie zwraca się do mnie ja wogóle
zatwierdzam
> czy się nadaję

wiem, że to bolesne, ale nie nadajesz się...

> i czy wogóle będę tracił swój cenny czas na odpowiedź

miejmy nadzieję, że nie...

> a potem
> wyjaśniam co i jak w związku z tym wszelcy grupowi pseudo specjaliści
narazie

pisze się oddzielnie...

> będą się ograniczać do czytania MOICH opini
> Narazie tyle od jutra ruszamy

tylko ruszajcie gdzieś daleko, dobrze?

> Dla początkujących - to nie jakiś manifest tylko fakty - jestem specem w
IT

Islandzkie Techno??

> od
> 20 z górą lat

Zawsze uważałem górali za ludzi rozsądnych, ale nie sądziłem, że
20 lat w górach może tak zaszkodzić...

> i to jest dla was najbardziej fundamentalny i fachowy człowiek

Kto?? Bo dalej nie wiem...

> Pozdrawiam

Ja również, lekarz mówił, żeby przytakiwać
Darek_t