Re: Notebook vs PC

Autor: -=Marcin=- <orm_at_znvyn.cy>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 01:18:08 MET

wojtek wrote:
> [...]

co ty powiesz?

Bo mam dobrze. Tu nie poczytasz - jakoś nie możesz zrozumieć, że ta grupa
nie traktuje o czytnikach, przeglądarkach itp.Google zamkneli - poszukaj,
poczytaj... Poczytaj jeszcze co nieco o skrótach - np. co to znaczy EOT. Jak
narazie to niebezpiecznie się zbliżasz do KF'a... Upss.. No niestety - już z
hukiem do niego wpadłeś... Aż się blachy powyginały.
Siema.

--
-=Marcin S=-