Re: Problem z USB w monitorze LG F900B

Autor: Aga <netaga_at_op.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 00:37:04 MET

> W pendrive podłączony do monitora i mysz NIE PODŁĄCZONA też daje taki
> efekt? Bo może mysz+pendrive to za dużo dla pasywnego huba.

Tak. PenDrive podłączam samego. We właściwoścach portu pisze że pobiera
200mA. Z tego co wiem to max natęzenie prądu w USB to 500mA/ port. I to
mnie właśnie zaskakuje.
Jeśli podłącze samą mysz to pobór jest 98mA i działa.
Może ma to związek z tym, ze PenDrive jest w standardzie 2.0 a USB w
monitorze 1.1. Ale chyba istnieje kompatybilność "wstecz".