Re: Notebook vs PC

Autor: -=Marcin=- <orm_at_znvyn.cy>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 23:13:21 MET

wojtek wrote:
> [...]

No widzisz - jednak jakoś cię poczucie humoru opuściło... Ja mam wszystko
poprawnie...
Twojego delimetera jakoś wogóle nie widać - bo go nie ma - więc?
To, że przesiadłeś się na Mozille, to jeszcze o niczym nie świadczy - musisz
ją dobrze skonfigurować - by wysyłać, i by odbierać poprawnie... No ale to
już NTG. Dla mnie EOT.

--
-=Marcin S=-