Re: Problem z partycja ext3 i instalacja Xp nie widzi dysku

Autor: acidosen <acidosen.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 22:24:45 MET

Stanisław Kępiński <szydas@szydas.eu.org> napisał(a):

> [...]
Jest

> a tak właściwie to po co ci xp?

Wzialem ten dysk do znajomego. U niego nie bylo problemu z wykryciem dysku,
tak jak to sie dzieje u mnie. Moze to jest kwestia plyty? Juz sam nie wiem
czego. U niego zrobilismy partycje, zainstalowalismy XP, zostawilismy troche
miejsca na linuksa (zebym sobie pozniej zainstalowal). Przychodze do domu
okazuje sie, ze system nie startuje. Mialem nadzieje, ze po prostu zrobie
sobie instalke jeszcze raz skoro z partycjami jest juz wszystko ok, nie bylo
przeciez juz ext3 tylko jedna partycja startowa z XP druga logiczna tez
windowowa i miejsce wolne na linuksa. Jednak jak sie okazuje nic to nie
zmienia, bo nadal podczas instalacji wyskakuje mi informacja o tym, ze
instalator nie znalazl dyskow. Ale dysk w biosie wykrywalny, u kumpla mozna
bylo z nim zrobic co sie tylko chcialo. Moze jednak sa potrzebne jakies
sterowniki to zaaplikowania na poczaku instalacji. Teraz jeszcze podam
szczegoly co do dysku i plyty jaka mam. Przepraszam, ze nie podalem od razu.
Zatem jest to dysk Seagate Barracuda II 20 GB Model ST320414A i plyta BX133-
RAID ABITa. Need help.