Re: +Karta dzwiekowa charczy i bulgocze

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta_at_nie-trawie-spamu.gmail.com>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 19:45:10 MET

Za oknem prószy śnieg, ja siedzę i piję herbatę, a Mr Adzio
<horemhebWYTNIJTO@op.pl> rzuca na pl.comp.pecet taki tekst:

> Co jest grane? Na plycie ECS mam karte AC97. Dodatkowo slotowa jakas Minte. I
> na jednej i na drugiej kolumny pracuja do dupy. To znaczy, nawet jak nic nie
> leci, to charczy, bulgocze i swista. Te same kolumny (Teac PM 450) podlaczone
> do telewizora przez gniazdo sluchawkowe graja czysto.
> Jak cos glosno gra, to charkotow nie slychac (normalne), jak cicho, to
> swierczy.
> Czy to wina plyty, trafa, czy czegos innego? Moze ktos wie.

IMO to wina syfiastych kart. Aczkolwiek jakbym miał taką możliwość to
przepuściłbym sygnał przez wzmacniacz z korektorem. I jeszcze: od kiedy
Teac robi głośniki? Pytam serio, bo jakoś mi to umknęło...

--
Pozdrawiam, marcus075
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabber.autocom.pl