Sony LCD - problem z migotaniem

Autor: TM <tm1977_at_interia.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 18:31:36 MET

Drodzy Grupowicze,

mam problem z moim monitorem (Sony LCD17'). W moencie przelaczania sie
miedzy aplikacjami lub niekiedy w momencie przelaczana sie miedzy menu
danego software, a zwlaszacza w trrakcie odtwarzania niektorych filmow w
Media Playerze obraz wygasza sie na jakies 1,5 s (czarny ekran) i pojawia
sie ponownie.

Jest to nieco denerwujace, zwlaszcza w trakcie pracy na kilku aplikacjach
jednoczesnie.

Ekran ustawiony mam na 1280x1024. probowalem zmieniac rozdzielczosc, ale to
nic nie daje.

Prosze o porade co robic, bowiem nie mam juz zadnego pomyslu.

Dzieki i pozdrawiam