Re: 512 (2x256 dual) czy 1024 (single)?

Autor: Reaper <reaper.wytnij.to_at_poczta.neostrada.wytnij.to.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 15:46:14 MET

> A sprawdzales to, i dzialalo?
> Na AMD wiem, ze to dziala (nForce dla AXP - 2x256 i 1x512), natomiast ZTCP
> mi na i875 taki numer nie poszedl (tzn 2x256 i 1x512 dzialaly jako single
> channel).
> Natomiast 2x256 + 2x512 szly oczywiscie jako dual. Oczywiscie na i915 moze
> to dzialac, ale lepiej zeby to napisal ktos kto to sprawdzil, bo mi o 875
> tez ludzie mowili, ze bedzie dzialac a nie dzialalo. Zreszta w instrukcji
> jest wyraznie napisane, ze musza byc pary takich samych kostek, a nie tyle
> samo ramu w kanale (a nie banku, bo to co innego).

U mnie na plycie EPOX 8RDA3I idzie (nForce). Slyszalem wlasnie, ze ponoc
taki manewr mozna tylko na nForce'ie wykonac,ale pewnosci nie mam bo nie
sprawdzalem nigdzie indziej.

ps. Pamieci mam 512MB Twinmos 400MHz i 2x256 NONAME 333MHz - wszystkie
chodza na 333MHz i jest Dual Channel

Widocznie wystarczy, zeby TIMEINGI sie zgadzaly - testowalem jakimis
programami (juz nie pamietam jakimi), na 100% calosc chodzi w DUAL'u.