Re: zasilacz do Laptopa

Autor: T. <cashu_at_wp.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 15:39:02 MET

Piotrek wrote:
> Mam laptopa (IPC niemiecki) i zasilacz do niego orginalny daje 19,2V
> Dostalem inny zasilacz do laptopa ale ten daje 20,1V
> (pomiar bez podlaczonego laptopa)
> Czy moge go uzywac zamiennie? czy ten 1V wiecej moze mu zaszkodzic?
Wszelkie urządzenia elektryczne mają jakąś tam tolerancję napięcia
(widełki). Ten 1V to ok 5% napięcia, więc nie powinno zaszkodzić.
Ważniejszym parametrem jest natężenie prądu w tych zasilaczach. Powinno być
podobne.
Możesz poszukać czy są jakieś inne zasilacze zalecane przez producenta do
twojego laptopa i sprawdzić ich parametry.

T.