Re: jaki ups??

Autor: NoRek <tadek_at_kk.kalisz.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 13:41:45 MET

Michal Bien wrote:

> Hmmm, wyciagnalem jedna taka ETE PRO 900 i zastanawialem sie czy
> lepiej zmienic w niej akumulatory i poprawic zabezpieczenie na plytce czy
> wziac chinskiego Active Powera 600VA za ~200 zl. Wg tego co twierdzil
> znajomy elektronik, ktory naprawial i te i te - podobno ETY PRO jednak
> sa duzo porzadniej wykonane. Twierdzisz ze jest inaczej? Powaznie pytam -
> chcialbym zweryfikowac to twierdzenie.

Niestety nie mialem do czynienia z ups'ami Active Powera
wiec nie moge nic na ich temat powiedziec,natomiast co do
Ety PRO,jesli juz padnie czego Ci nie zycze
oczywiscie,napewno latwiej bedzie ja naprawic,serwis ety
jest bardzo pomocny juz nie raz tam dzwonilem a i z
dostepnoscia czesci czy schematow bedzie duzo lepiej,nie
wiem jakie czesci siedza w activ power ale jesli podobne do
tych z apc to niechcialbym miec okazji dokupowania
jakiegokolwiek scalaka czy tranzystora.

--