Re: zasilacz do obudowy

Autor: Pawel S <pawcioos_at_NOSPAMgazeta.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 12:01:08 MET

Tomek napisał(a):
> Witam!
>
> Co sądzicie o zasilaczu ATX 350W Feel LC-B350 (PFC)? Czy jest on w miare
> cichy? Jaki zasilacz 350W mzoecie plecici tak do 100 zł?

Tak sie składa, że dziś dostałem ten zasilacz, podłączyłem, powiem
jestem pod wrażeniem. B. cichutki. A sprzęt mam niewiele obciążony.

Sprawdziłem napięcia miernikiem i wyszło:
12.25V
5.11V
  na wszystkich molexach w stanie spoczynku, pod obciążeniem nie
próbowałem jeszcze.

I jeszcze coś: ten zasilacz jest 2x cięższy od codegena który
miałem(ważyłem). Czyli zabezpieczenia napewno musi mieć jakieś.

Pozdrawiam Paweł S.