Re: Bezgłośny zasilacz o mocy 600W

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 11:33:30 MET

Zobaczcie co napisał wojtek w manuskrypcie
news:culjr2$28g$1@nemesis.news.tpi.pl !
> jak masz bezgłośny zasilacz,bezgłośne chłodzenie procesora,grafiki
> to można chyba otworzyć budę,chyba ze ktoś musi mieć ją koniecznie
> zamkniętą żeby kot nie wlazł (moje zawsze są ciekawe)

Mój zeżarł kabel IDE (szkoda że nie od wysokiego napięcia - miałby
sierściuch za swoje). Jakież bylo moje zdziwienie jak to zobaczyłem :D

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**